Ny elev?

Det er en stor beslutning at vælge skole til sit barn.

Derfor har vi på Ferslev Skole et stort fokus på at hjælpe evt. kommende forældre og elever med at drøfte mulighederne for, hvad en skolegang på Ferslev Skole kan byde på, og om det er det rigtige valg for jer og jeres børn.

Hvis I ønsker at drøfte mulighederne med os, så kan I kontakte skolens kontor på 99 82 51 00 og lave en aftale med enten skoleleder Lasse Hall (mellemtrinnet 4.-6. eller ved generel henvendelse), afdelingsleder Mette Amdisen (udskolingen 7.-9.) eller afdelingsleder Finn Pilgaard (indskolingen 0.-3.).

Skolens procedure er, at det første møde afholdes med en ledelsesrepræsentant for den pågældende afdeling. Hvis I finder Ferslev Skole interessant, så afholder vi et møde, hvor både teamet for jeres barns kommende årgang samt jeres barn deltager, så vi kan få en god fornemmelse af, hvilken klasse der vil passe bedst, hvordan vi kan tage særligt hånd om jeres barn i den forestående skolestart samt lave praktiske aftaler ifbm. opstartsdato mv.

Hvis I er nysgerrige på Ferslev Skole, så kan I orientere jer på hjemmesiden eller skolens Facebookside.

Vi håber på at høre fra jer.