Gå til hovedindholdet
MENU
Aula_close Layer 1

Princip for undervisningens organisering og arbejdsfordeling mellem lærerne

Princip for undervisningens organisering og arbejdsfordeling mellem lærerne

Princip 

  • At skoledagens organisering og arbejdsfordeling mellem lærere følger gældende lovgivning.

 

  • Skolen er opdelt i 3 afdelinger, indskoling 0.-3., mellemtrin 4.-6. og udskolingen 7.-9. 

 

  • Skolens ledelse fastsætter årgangsteam i samarbejdet med skolens lærere og pædagoger.

 

  • Undervisningens organisering planlægges i årgangsteam.

 

  • Arbejdsfordelingen mellem lærerne planlægges ud fra linjefagskompetencer, fortsætter fag og afdelings placering.

 

  • Skolen tilstræber, at udbuddet af valgfag er alsidigt og tilgodeser, at eleverne udfordres både fagligt og kreativt.

 

Godkendt i Skolebestyrelsen 13.06.23